جهت ارتباط با پشتیبانی تماس بگیرید
0912-5122155

کولر گازی اسپلیت 30000 جنرال گلد ویتالی مدل GG-MS30 VITALLY

(0)
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  •  اجرت نصب رایگان
  • 5 متر لوله و کابل مسی رایگان
  • پرداخت درب منزل در سراسر ایران
  • مشاوره رایگان
  • 60ماه ضمانت بی قید وشرط کمپرسور به همراه کارت تعویض طلایی
  • دارای شناسه کالا و کد رهگیری سامانه جامع
شناسه محصول: GG-MS30 VITALLY دسته:

ناموجود

کولر گازی 30000 جنرال گلد ویتالی مدل GG-MS30 یکی از تولیدات شرکت جنرال گلد می‌باشد. این دستگاه کولر گازی با ظرفیت 30000 و مختص محیط‌ها و سالن‌های با مساحت 90 تا 120 متر مربع، ارائه عملکرد بسیار عالی دارد. از آنجایی که این کولر گازی دارای قابلیت گرم و سرد می باشد، می توانید در تمام فصل‌های سال از آن بهره‌مند شوید. تغییر حالت کولر گازی از سرد به گرم را با فشردن دکمه MODE در ریموت کنترل به راحتی انجام دهید.این دستگاه با استفاده از فیلترهای پیشرفته تصفیه هوا، هوایی سالم، پاک و بدون ویروس، باکتری و گرد و غبار را در محیط منتشر می‌کند. کمپرسور روتاری نیز وظیفه فشردن گاز مبرد را بر عهده دارد، تا بتواند آن را به صورت مایع به اجزای دیگر سیستم هدایت کند. گاز R410 که در این کولر گازی استفاده شده است، یکی از گازهای دوستدار محیط زیست است و دارای قدرت خنک‌کنندگی بسیار بالا نسبت به گاز قدیمی R22 می‌باشد. در ادامه، به تمامی ویژگی‌های کولر گازی جنرال گلد ویتالی می‌پردازیم.

کمپرسور روتاری کولر گازی جنرال گلد 30000 ویتالی

کمپرسور روتاری در سیستم‌های کولر گازی با مسئولیت متراکم‌سازی گاز R410 مسئول است. از مزایای این نوع کمپرسورها می‌توان به عمر طولانی نتیجه‌گرفته از طراحی ساده آنها، افزایش ظرفیت سرمایش و گرمایش، و ابعاد کوچک و وزن سبک نسبت به کمپرسورهای دیگر اشاره کرد. به طور کلی، کمپرسورهای روتاری به دلیل کارایی بالا، مصرف انرژی کم، صدای کمتر، و طراحی ساده، به یکی از گزینه‌های مناسب در زمینه صنعت سرمایش و گرمایش تبدیل شده‌اند.

چرا گاز R410a؟

  • قابلیت بازیافت (مناسب برای استفاده مجدد)
  • بازدهی انرژی
  • عدم تأثیر بر لایه اوزون
  • توجه به حفاظت محیط زیست
  • کاهش مصرف انرژی
  • استفاده ایمن
  • ضریب GWP (تأثیر گلخانه‌ای) پایین
  • غیرقابل اشتعال
  • ضریب ODP (مخرب لایه ازون) صفر

مشخصات فنی کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ ویتالی

کولر گازی جنرال گلد ویتالی با ظرفیت سرمایشی و گرمایشی ۳۰۰۰۰ BTU عملکرد دارد. توان سرمایشی آن ۸۳۵۳ و توان گرمایشی آن ۸۷۳۴ وات است. این دستگاه از گاز R410a بهره می‌برد و وزن شارژ گاز آن ۲٫۴ کیلوگرم می‌باشد. وزن کمپرسور ۶۳٫۹ کیلوگرم و وزن پنل ۲۱٫۸ کیلوگرم است. پنل کولر گازی ویتالی دارای طول ۱۲۵ سانتی‌متر می‌باشد که از بزرگ‌ترین پنل‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. برق مصرفی ویتالی جنرال گلد در ولتاژ ۲۲۰-۲۴۰V، با فرکانس ۵۰Hz و در یک فاز عمل می‌کند.

طراحی  شیک – سبک، ظریف و منحصر به فرد

جنرال گلد با تلاش برای ارائه اسپلیتی با قیمت مناسب، مدل ویتالی ۳۰۰۰۰ را به بازار عرضه نموده است. در این محصول، از تکنولوژی اینورتر (DC Inverter) استفاده نشده و کاربر با یک کولر گازی معمولی سروکار دارد. با این حال، از گاز R410a، کمپرسور کم مصرف و بهینه استفاده شده است، که برای مکان‌هایی با نوسانات برق مناسب است. در مواجهه با نوسانات برق، کولر گازی های اینورتر دار احتمال سوختن برد اینورتر را دارند.این اسپلیت با دارا بودن کمپرسور ۶۴ کیلوگرمی از تولید کمپرسور GMCC توشیبا ژاپن بهره‌مند است و با قدرت بالای خود، با کولر گازی قدرتمندی روبرو می‌شود. این مشخصات باعث می‌شوند که این اسپلیت، در زمان کمی به شما این امکان را بدهد که فضایی به مساحت تا ۱۲۵ متر مربع را سریعاً خنک کند.صفحه نمایشگر کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ ویتالی به صورت مخفی لیزری است. این صفحه نمایش، دمای محیط، ارورها، تنظیمات و خطاها را به شکل لیزری نمایش می‌دهد. همچنین، ریموت کنترل این اسپلیت دارای آپشن‌هایی مانند حالت فن، حالت باد خشک، حالت Follow Me و حالت توربو جهت راحتی کاربران است.

حالت فن

در حالت فن کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ ویتالی، فن داخلی هوا را در داخل اتاق به گردش می‌آورد. این حالت مشابه عملکرد یک پنکه است که به دلیل عدم فعالیت کمپرسور، منجر به صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. شرکت جنرال گلد این حالت را با ۵ سرعت (از ۱ تا ۵) مجهز کرده است تا کاربران بتوانند سرعت فن را به دلخواه خود تنظیم کنند.

خصوصیت‌های حالت فن شامل:

– نسیم باد آرام و خنک
– مصرف برق پایین
– گردش هوای خنک

حالت باد خشک

حالت باد خشک (Dry) در کولر گازی، با مبارزه با محرک‌های رایج آلرژی مانند ذرات گرد و غبار، کپک و قارچ که در محیط‌های بسیار مرطوب رشد می‌کنند، ساخته شده است. این حالت مناسب است زمانی که دما قابل قبول است اما رطوبت هوا بسیار زیاد است. در زمان‌هایی که نیازی به خنک کردن هوا ندارید یا در ماه‌های سردتر یا روزهای بارانی هستید، از حالت Dry کولر گازی بهره‌مند شوید. این حالت علاوه بر ایجاد یک محیط سالم، شاداب و راحت‌تر، در دراز مدت همراه با صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های شما است.

خصوصیات حالت باد خشک شامل:

– مقاومت در برابر کپک، قارچ و میکروب
– مصرف برق پایین

حالت دنبال من (Follow Me)

حالت Follow Me یک نوآوری جدید است که می‌تواند به افزایش پرتاب باد و دامنه سرمایش یا گرمایش کولر گازی شما کمک کرده و دمای یکنواختی را در سراسر مکان شما حفظ نماید. این ویژگی با استفاده از مجموعه‌ای از حسگرهای داخلی کولر گازی به منظور خواندن دمای منطقه‌ای محل شما از راه دور عمل می‌کند. سپس دستگاه برای تنظیم آب و هوا در آن فضا به بهترین حالت ممکن اقدام می‌کند.

ویژگی‌های اصلی حالت Follow Me:

– یکنواختی دمای محیط
– پرتاب بهتر باد
– خنک‌شدن گوشه‌های اتاق

حالت توربو

عملکرد توربو جهت خنک کردن یا گرم کردن سریع و موثر فضای شما با اجرای مدت ۳۰ دقیقه با حداکثر قدرت دستگاه انجام می‌شود. برای فعال‌سازی توربو، کولر گازی را روشن کنید و حالت عملکرد را تنظیم نمایید. سپس دکمه Turbo را بر روی کنترل از راه دور فشار دهید. دستگاه به مدت ۳۰ دقیقه به کار می‌پردازد و سپس به حالت آخرین استفاده شده یا حالت خودکار بازمی‌گردد. لازم به ذکر است که عملکرد توربو تنها در حالت خودکار یا خنک در دسترس قرار دارد. اگر عملکرد توربو در حالت خشک یا فن انتخاب شود، حالت کار به صورت خودکار تغییر خواهد کرد.

گارانتی

نیرو تهویه – 12 ماهه

برند

جنرال گلد

علامت تجاری

GENERAL GOLD

مدل

GG-MS30 VITALLY

ظرفیت

30000

عملکرد

سرمایشی, گرمایشی

ظرفیت سرمایشی (BTU)

11.70

ظرفیت گرمایشی (BTU)

10.90

توان سرمایشی ورودی (W)

2620

توان گرمایشی ورودی (W)

2440

نوع گاز

R410a

وزن گاز

1750

تخلیه

4.2MPa

مکش

1.5MPa

وزن پنل (KG)

21.8

وزن موتور (KG)

63.9

ابعاد پنل

327x220x1040

ابعاد موتور

1090x500x875

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی اسپلیت 30000 جنرال گلد ویتالی مدل GG-MS30 VITALLY”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *